tisdag 13 december 2011

Lucia

Hejsan hoppsan, falleralle ra, när julen kommer ska varenda unge vara glad...

Ja, hej på er :) I dag är det ju lucia och jag gick med i luciatåget med riktiga ljus för första gången. OCh gud vad  mycket jobbigare det var, en vad jag hade tror! Man blev ju jätte varm, och så tog ljuset typ all syre, så att man blev lite snurig i kålan, så blev det svårare att andas plus att man fick ont i huvudet. Det var fasen nära att man svimade, fast det hände ju inte för min del, men min kompis anna svimade :( <3 Så efter första "förestälningen" så tänkte jag, inte igen. Men nu när jag är hemma så vill jag gå igen! Har redan bestämt mig för att jag vill vara med nästa år. För det var typ superkul trots att det var jobbigt :) <3

aja, glad Lucia på er om man kan säga så. jag är superglad, (fast också lite ledsen eftersom det är slut liksom) :) <3<3<3

Kram på er :) <3 (p.s vårt lucia tåg var mycket finare ;) <3 )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar