lördag 10 september 2011

Sjuk... men fråga :)

Hej på er alla nissar i världen. Okej, vet inte varför jag skrev så bara kände för det <3
Ja, som rubriken säger så är jag sjuk. Ja jag känner mig inte så jätte bra i alla fall... Får hoppas jag blir bättre snart.
Det är äntligen någon som ställt en fråga förresten. Tack Anna <3
Jo anna frågade i alla fall vilken min favoritlåt är och vilken av mina berättelser som är min favorit av de jag  skrivit.
Svar: Jag älskar många låtar, och har många favoriter och jag kan inte välja en, det skulle bli alldeles för svårt. Men några av mina favoriter är:
The lazy song, med Bruno mars
What are words, med...eh, jag har glömt bort vad han heter
Last friday night, med Katy perry är också bra.
California King Bed med Rihanna.
Love you like a song med Selena gomez
I Wanna go med Brithny spers (stavning?)
okej, ni fattar nog.

Ja svar på den andra frågan blir nog att jag tycker om det mästa jag skrivit även om allt inte är jätte bra . Det ligger liksom så mycket tid bakom.
Men några av mina favoriter är nog Kraftens Väktare, Lonely, Drabbad och en som inte har något namn. JAg har inte skrivit på den på jätte länge, men idéen är så himlans bra.
Nu när vi väl pratar om berättelser så... jag gillar strandsatt också det är en novell (jag var med i skolans novell tävling med den...men det gick inte så bra...)
Men t.ex Drabbad är inte lika bra grammatiksmässigt och ordmässigt eftersom jag skrev den tidigare en de andra t.ex men den är fortfarande bra och jag älskar idéen.
Så ja, där har du dina svar Anna <3 Kram på dig :)
Och ni andra, kom igen och ställ frågor.

Lägger i alla fall in en vidio med en jätte bra låt. även den här en av mina favoriter. Men bara så ni vet, musikvideon suger ;) Jag älskar den har låten och blev liksom tagen första gånge jag hörde den. Den är så bra ;) <3 Kanske är det den som är min favorit just nu, men det är svårt att välja <3


Kram på en alla nisele nisar <3 :) ha, ha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar