söndag 13 oktober 2013

En helt annan värld?

Whats up alla awsum peopel som läser min blogg??
    (Ville bara poängtera att jag vet att jag är skitdålig på att uppdatera, men sånt är livet. Ibland går det bra, ibland inte. Samma med bloggandet)

Har ni tänkt på (nu kommer jag låta som vääärsta tönten, men döm inte) att det kanske finns så mycket mer där ute, saker vi inte kan förklara eller förstå?
    Hur många tror på spöken/Andar? Okej, kanske inte alla men jag gör det i alla fall. Hur många tror på att man har en själ då? Och att den själen går vidare till ett annat liv eller himlen eller något när man dö? Det kanske var några fler. Jag tror på det i alla fall.
    Och egentligen är det ganska oförklarligt, eller hur? Och jag menar, om något som själen finns och ett andra liv, och andar som blivit fast i denna värld, vad säger att det inte finns mer? Egentligen kan det gömma sig hur mycket som helst ute i världen och rymden, vi är bara för trångsynta för att se det.
    Okej, jag vet att det låter fånigt, och jag tror inte heller på det till 100%, inte på riktigt. Men tänk om. Det finns så mycket vi inte vet, det finns så mycket vi inte kan förklara, och tänk om ingenting är så som vi förväntar oss att det ska vara?
    Kanske ser världen och hela jäkla universum ut som vi föreställer oss det. Kanske finns det inget mer, kanske har vi rätt när det gäller allt.
    Men tänk om inte. Tänk om det gömmer sig en helt annan värld där ute och någon dag så krascha vi bara rakt in i den?

Och jag menar, alla historier man hör, alla sagor och berättelser, myter och legender. Tänk om det finns någon sanning i allt det? Jag menar, ingen rök utan eld, eller hur?
    Eller så är allt faktiskt bara påhitt, saker rakt från vår fantasi.
    Men det skulle ju inte vara lika spännande.

Haha
Ha det super alla
Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar