torsdag 5 juli 2012

Bloggfrågor


  
Är du allergisk mot något? 
Hum... tror inte det, förutom typ vissa myggor 
  
Brukar du skratta för dig själv? 
Sorgligt nog, ja.
  
Är du beroende av något? 
Hum...bra fråga måste tänka en stund 
  
Vad står det på ditt senaste inkomna sms? 
"I google play finns appen Ladda Refill. Laddar du ner den kan du ladda ditt kontantkort direkt i din mobil, se sakdi och mycket annat. Hälsningar Telia."
  
Vad har du för mobiloperatör? 
Telia...
  
Brukar du googla? 
Japp
  
Har du varit kär någon gång? 
Nja...
  
Hur ser din drömkille ut? 
Det du...
  
Har du kysst någon den senaste veckan? 
nepp
  
Hur svarar du i telefon? 
Hej det e Kimberly
  
Vem ringde dig senast? 
Min mamma... 
  
Hur många kuddar har du i sängen? 
Haha fyra 
  
Brukar du komma i tid? 
För det mesta
  
Mår du bra? 
Gör jag väll.
  
När blev du fotad senast? 
Ja du...vet inte
  
Hur känner du dig nu? 
hum...lite trött och uttråkad.
  
Är du smart? 
Jajamensan!
  
Hade du en bra kväll igår? 
Den var väll okej
  
Vad dricker du helst till frukost? 
Hum... olika men typ Juice eller oboy kanske.
  
Är du blyg? 
Beror på...
  
Vad gör du imorgon? 
Sover?? Nejmen vet inte riktigt än
  
Vad är det värsta du vet? 
Spindlar, Sprutor, död, ensamhet mm
  
Vill du gifta dig? 
Självkart!
  
Gillar du att dansa? 
Yes!
  
Tycker du om sushi? 
haha har inte smakat
  
Bor dina föräldrar tillsammans? 
Japp 
  
Senaste låten du lyssna på? 
Är radio ett svar på det?? Nejmen jag tror att det var "la la love" (på radion)
Vad skulle du behöva nu? 
Ha riktigt roligt
  
Gillar du någon just nu? 
Nja...
  
Gillar någon dig just nu? 
Inte vad jag vet
  
Vill du vara singel i sommar? 
beror på...  
  
Tycker du om din längd? 
Ja ganska mycket


Din jobbigaste tid i livet? 
oj... Jag har inte upplevt så mycket riktigt verkliga dåliga saker i mitt liv än, så det är svårt att peka ut


Din bästa tid i livet
Har inte levt så länge en... Nejmen jag vet inte riktigt. Nu kanske (?!)


Kram Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar