torsdag 24 maj 2012

Blogg frågor ;)

1. Är du singel? Yes
2. Är du lycklig? Jajamensan
3. Är du uttråkad? En anning...
4. Är du ledsen? nopp
5. Är du italienare? Skulle inte tro det ;) haha nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? Självklart
9. Är du från Irland? Ehm...nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har aldrig gift sig


sketch
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Till viss del
2. Har du nånsin blivit sårad? jajamen
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Jaa?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Nja...
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nepp
6. Har du haft en hemlig beundrare? Skulle inte tro det ;)
7. Är du kär? Nja...tror inte det...
8. Vill du gifta dig i framtiden? självklart


10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katt eller hund? Hund (men gillar katt med)
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Har inte direkt särskilt stor erfarenhet av något av dem så vet inte riktigt. Romantisk hemmakväll kanske
8. Pengar eller lycka? Lycka, självklart!
9. Dag eller natt? Vet inte, båda
10. MSN eller mobil? Mobil


10 "Har nånsin dig ..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nopp, har inte smugit hemmifrån så...
2. Brutit ett ben? never
3. Gjort nåt du ångrar? ja
4. Hoppat Bungee Jump? nepp
5. Ljugit för någon du tycker om? Ska jag vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte. Inte för någon jag verkligen, verkligen tycker om. Jag antar att jag har gjort det, kan bara inte komma på när eller om vad, så antar att det inte var om något så värst stort i alla fall. Men för folk som jag tycker om, inte jätte mycket kanske men tycker om har jag ljugit för...inte stora löngner, mer töjningar på sanningen, men det är ju inte bra det häller.
6. Ätit en hel tårta? Inte vad jag kan minnas
7. Gjort bort dig offentligt? Jajemensan!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har inte direkt något "ex" så...
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja...
10. Velat försvinna? haha japp


sketch
Vad såg du på tv sist? ehm...nästan pinsamt, men jag minns inte. Haha ska kolla lite på euruvison nu i alla fall ;)
Vems blogg läste du sist? Annas (T)
Vad åt du sist? candy
Vem pratade du med sist? mamma
Vem ringde du sist? pappa
Vem messade du sist? haha pappa, (Roligt socialt liv jag har)
Vad läste du sist ”bok”?  Läser Eld (fortsättningen till Cirkeln) just nu, men innan det läste jag: Så grydde hemdens timme (femte boken i tomorrow-serien)
Vem pussade du sist? hahaha min mamma...
Vem kramde du sist? Min mamma
Vem bjöd du sist på något? Ehm...jadu...haha så snål så jag kommer inte ihåg ;)
Vad köpte du sist? Mjukglass
(nice sociallt liv jag har, det framstår bara som jag umgås med mina föräldrar...hahaha) 


Ja nu vet ni lite mer om mig :)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar