torsdag 3 maj 2012

Hej (kreativt, I know)

Hej hopp!
Nu e det så här att det där med att jag var tillbaka, funkade inte så jätte bra, och det märks också på statistiken, det ser mörkt ut.... Nejmen haha så farligt e det inte ;) <3
Jaa, vad ska jag säga? E på ganska glatt humör och snart så kommer pappa hem och då ska vi antagligen ut och springa igen. Är fortfarande inte helt säker på att det e min grej...men men. Haha jag skriver men men hela tiden, och nu är jag igång igen med mitt pladder ;) <3
Nejmen serigöst (jag brukar skriva nejmen ofta också -.-).......shit jag glömde bort var jag skulle skriva. Herre gud, börjar redan bli senil. Nejmen (där komm det igen), jahopp, det var ju roligt då.

Juste mina naglar. Såhär ser det ut. Vet at jag har gjort det en gång förut och lagt ut, men såhär ser det ut nu i alla fall:


och om ni nu e intresserade så såg det ut såhär förra gången jag gjorde det:

Haha nästan identiskt, och tillochmed naglarna är slippade på samma sätt (fast ni kanske inte ser det), är bara lite skickligare gjort nu ;) <3

Kram på er :) <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar