onsdag 16 maj 2012

Hjälp mig! Idéer!!

Hej hopp på er. I dag skulle jag min syrra och min mamma egentligen åka och handla kläder och lite sånt, men mamma kände sig inte så bra, så det blev inte av vilket är lite synd.
Jaa, annars har jag inte gjort så mycket i dag utom att typ läsa, vara ute på datorn och sådnt där.

I alla fall, nu vet jag vad det är jag vill skriva om! Jag vill skriva om något spännande och ganska sorligt som har ett form av budskap och som kan hända/har hänt i verkligheten. Grejen är bara att jag inte vet vad det är exakt som det ska handla om. Inte typ ett rån eller något sådant, snarare en naturkattastrof eller en flykt från...något. Som drabbad ungeför, ni som har läst den vet vad jag menar (det är en annan berättelse jag skrivit). Kanske vill jag skriva om en flykting på flykt och vi har jobbat om det massor i skolan, men jag känner mig ändå för okunnig för att kunna skriva om det, för jag vet inte hur det känns att faktiskt vara på flykt.
Så snälla hjälp mig med idéer.

Haha långt och förmodligen tråkigt inlägg såhär sent på kvällen ;) <3 Hoppas ni läser det i alla fall.

Så söt!

God natt och KRAM! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar