tisdag 26 juni 2012

Hej på er

Jag vet att min uppdatering inte har varit den bästa på sista tiden, tyvärr. Har väl helt enkelt inte haft så mycket att skriva ;) <3

Ja mitt liv flyter på, har inte gjort sådär värst mycket direkt. Mäst varit hemma och slappat och så, läst ;) <3

Jag har tänkt på det, man läser massa andra bloggar och facebook statusar om hur alla åker iväg på resor eller träffar kompisar o.s.v. Alla värkar göra saker hela tiden, och så sitter man själv hemma vid datorn. Man känner sig så ensam och misslyckad. Forever alone liksom <3 Men bara för att försvara mig (eftersom jag e en såndär forever alone) så är det faktiskt ganska skönt att sitta hemma också. Ganska.

haha nu ska jag gå och lägga mig, så ha det bra allesammans :D <3 KRAM!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar