tisdag 5 juni 2012

Sagan om Isfolket

Hej på er :D Vissa av det vet säkert att jag håller på att läsa sagan om isfolket, en väldigt bra serie på 47 böcker som utspelar sig mellan 1500-talet till 1900-talet.
(<-------- Ni kan se vilken bok jag läser just nu om ni tittar åt vänster)
Jag älskar den serien! Just nu e jag på tolfte boken som handlar om Villemo och Dominic. Jag älskar de två karaktärerna. Och det e så gulligt, de är dödskära i varandra, men är förbjudna att giffta sig. Och när Dominic skickas ut för att hjälpa till i krig och hamnar i knipa så följer Villemo efter, de e så romantiskt.

I förra boken (den 11, då blev Villemo kidnappad, och efter en tid också Dominic. De satt då i en lada med dubbla stängsel i mellan sig och förklarade sin förbjudna kärlek till varandra. Det var så fint!

haha nu låter jag som värsta tönten som sitter och läser en massa romantiska romaner (haha okej, de e precis vad jag e, men det låter töntigt)

(ur blodshämnd)


Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar