fredag 13 december 2013

Trött

Tjenare.
      Det här är ett sånt' där: "Det-är-jätte-sent-jag-är-trött-och-allmänt-konstig" inlägg.
      Ååhh jag är så trött! Det är ju lucia idag, som alla nog vet. Och eftersom jag är med i kören på vår skola var jag också med i vårat luciatåg. Och eftersom vi skulle sammlas 6:30 så var jag tvungen att gå upp 5 på morgonen, vilket innebär att jag snart varit vaken i nitton timmar i sträck.
      Ja ni fattar. Trött. Seg hjärna. Speedad. Vill inte sova men ögonen kan knappt hålla sig vakna. Och ja allihoppa jag ska gå och lägga mig. Snart.

Så sista slutspörten nu med betygen. Jag har typ fått reda på ungefär vad jag kommer få i alla ämnen redan. Det har ju inte varit enbart bra diskussioner om man säger så. Antar att det aldrig är kul att få höra att man har ett lägre betyg än man vill/önskar sig/strävar emot. Ja betyg kan vara jobbigt. Japp.
      Fan, är det någon som vet vad jag ville komma med det här? För jag har helt tappat fokus. Sååå trött.
      Förlåt för så dålig uppdatering på bloggen förresten. Som jag skrev förut så kommer min blogg vara så närmaste tiden att det inte är regelbunden uppdatering, och kostar det mig läsare så gör det :/ Jag är ledsen but that's life, och jag orka rinte blogga mycket hela tiden. Det kommer inlägg då och då, och de som är intresserade av att läsa de inläggen får väll titta in då och då - och jag uppskatar det verkligen ska jag veta. Hahaha blir så glad varje gång jag får en kommentar eller något. Det är sjukt. Men men.

Okej det här inlägget var ganska...tråkigt? Onödigt? Rörigt?

Whatever (Drygt - I Know)
Tänker sova nu

Godnatt
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar