torsdag 13 oktober 2011

Hej hörrni, jag är sjukt ledsen...

Hej på der ;) Ville bara säga att jag är sjukt ledsen för att jag inte bloggat på sä länge, men det finns liksom ingen tid. Jag har två prov nästa vecka, matte diagnos (typ samma som prov) i morgon, och en engelska presentation som måste göras klart, som egentligen skulle in i dag. Och så ja, vi kanske har franska läxa också. Jag har inte en anning. Och jar har liksom knappt hunnit börjat öva inför proven, det finns så mycket annat och göra. Och så ska jag ju vara med och tävla i en novelltävling, så den måste skrivas klart också (tänkte sicka in den i dag) Så jag är ledsen, men det har liksom kommit lite i vägen.
Okej i alla fall, nu ska jag ta och göra det sista på min engelska presentation, som är om Adele för övrigt. Här kommer min favoritlåt med henne. "Set fire in the rain"

ha de så bra hurrni :) <3<3<3 :D

Och juste det p.s i tisdags var vi på kysketta, och i går blev jag anfallen av getingar. Anna trampade i ett getingbo och de typ jagade oss och satte sig på oss. Det var as läskigt... Lite roligare att läsa om en läxor kanske... Ja, ja ha det bra ;)
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar