tisdag 4 oktober 2011

Vänner

Hejsan, hoppsan, fallerrallera <3 :)

Ja, jag har i alla fall skrivit en liten dikt om vänenr nu, om ni vill höra ;) I hope you enjoy it <3 Komentera gärna :)

_______________

Vänner är som små solar i livet. De lyser upp ens vardag och ger en styrka när man själv inte har någon.
De värmer en när man är kall och frusen.
Men viktigast av allt, de finns där och når når fram till en med sina strålar även när man är gömd och invirad i alla gråa moln. Och de torkar tårarna som stormar har fört med sig. De värmer en, ger en styrka och glädje, ger en hopp och tro. De ger oss kärlek

Av: Mig <3 Säg gärna vad ni tycker, tack
_________________


Här kommer en lite fin bild som jag har fotat och redigerat 


Tack för ni finns där, alla mina underbara vänner. tack för att ni är några av solarna i mitt liv döm gör mitt liv värt att leva. tack för att ni ger mig styrka, värme, hopp och tro. Men viktigaste av allt Kärlek. Jag älskar er. Snälla, försvinn aldrig... <3

Kram på er alla, och snälla, snälla, snälla komentera <3 :)

5 kommentarer:

  1. Skit vad bra den var Kimberly!! Du är orättvist bra på att skriva berättelser och dikter!! Det borde vara förbjudet!! Morr vad elakt!! Jag skulle också vilja ha en författar karriär framför mig!! Varför är det bara vissa som får det (t.ex du)?

    Kramisar från en som tycker att hela livet är orättvist (Anna R-L)<333

    SvaraRadera
  2. Naww tack Anna, vad gullig du är. Och jag vet inte om jag har en författarkariär framför mig, men man kan ju alltid hoppas. Och för det andra, du är också jäte bra på att skriva :)

    SvaraRadera
  3. Tack , vilken underbar dikt ! Den värmer ! Bravo !

    SvaraRadera
  4. Anonym: <3 :)

    Sylvia: Tack så mycket :) <3 Man hoppas ju alltid <3 :) Det är bra det, det är det meningen att det ska göra :D <3<3<3<3

    SvaraRadera