onsdag 7 december 2011

Japp, då var julmiddagen avklarad...

Ja, vi hade julmiddag i skolan (min klass) för föräldrarna. Nu är jag äntligen hemma. OCh jag är helt slut. Vi fick städa, och städa, och städa efter alla sen och det var astråkigt.
  Nu vill man bara hoppa i sängen. Men det kommer ju verkligen bli så också. Sure. Vi har liksom SO:prov i morgon och jag har knappt övat. OCh så ska novellen vara klar till på fredag. Jag blir galen. OCh när jag väll kommer komma i sänge så kommer jag oroa mig för SO provet och inte somna förns jätte sent. OCh då kommer det gå skit i skolan i morgon och...blä!
  Japp, så kul har jag det. Men jag orkar fasen inte plugga till SO:n. Gå och skit på dig (so.) Alltså jag är lite trött nu. Det är därför jag "Bablar." fast jag skriver, för jag babblar alltid när jag blir typ övertrött. Kan vara kul att veta. Ha, Ha, kul va.
  Alltså alla kommer typ tro att jag är hjärndöd och här sitter jag och bara flummar. Asnice.
  Men alltså nu måste jag typ plugga lite och hoppa i säng.
  Så god natta alla små glad, glada tomtar. Och tack för en trevlig kväll ni på julmiddan, eller nått

Sov gott <3

Kram :)

p.s jätte långt inlägg jag vet men som sakt, jag är övertrött och "bablar". ha, ha. Okej sov nu ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar