lördag 11 februari 2012

Everything has beauty, it's just don't everyone who see it (som någon klok en gång sa)

Hej på er! <3 :D I dag är det lördag! Glad och nöjd är jag...ja förutom att vi har franskaprov på måndag och att jag knappt kan ens hälften av alla glosor vi ska kunna. Och det är över hundra stycken (kanske till och med uppemot tvåhundra) så det är ju inte så kul.... -.- Men men, den dagen den sorgen, eller vad man säger.

Jag har efter mycket noga övervägande börjat läsa mammas serie "Sagan om Isfolket" som hon alltid tjatar om ska vara så bra och bla, bla, bla. Och ärligt talat så trodde jag verkligen inte att den skulle vara bra häller men shit vad bra den är! Är inne på andra boken redan (började typ för ungefär en vecka sedan, eller vad kan det vara. I tisdags kväll kanske?
Men än på ett tag kommer jag inte att läsa ut den i alla fall eftersom det är 47 böcker i serien! 47!!! It unbelivebol (hahah kan inte stava det)

en liten snabb recention kommer snart ;) <3 Men nu ska jag öva lite mer på franska och fortsätta att läsa i andra boken (som för övrigt heter häxjakten, och den första heter trollbunden )

Här kommer en bild på första boken:

Set inte sådär jätte bra ut, jag vet och jag tänkte precis så, men gud vad bra de e :) <3

Ha det bra nu allesammans 

KRAM! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar