torsdag 23 februari 2012

Orkar inte...

Hej hopp på er <3 I dag har jag hafft as ont i halsen, typ träningsvärkt i ryggen + haft matte prov. Och när jag gick ner från bussen i dag så läckte det in i mina skor också. Visst har jag haft en underbar dag (not).

Aja, har en känsla av att jag håller på att bli riktigt förskyld, precis lagom till sportlovet. Jippi -.- Vet helt ärligt inte om jag kommer till skolan i morgon, känner mig inte tipp-topp direkt, men det är ju sista dagen före lovet, så är jag inte för dålig borde jag ju orka palla mig dit.

Aja (gud vad jag skriver aja hela tiden) måste hoppa i säng nu :) <3

Gammal bild från förra våren/sommaren när jag Anneli och Rebecca sprang vårruset. Det måste vi göra om tjejer. Men Gud vad hems jag ser ut på bilden!

God natt i alla fall på er allihoppa :)

Kram <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar