torsdag 16 februari 2012

Engelska läxan SUGER

Ja nu ska vi tydligen läsa 80 sidor i en engels bok tills på onsdag nästa vecka (tror jag) 80 sidor! och jag fastnar redan på första sidan. Där står det typ (fast på engelska): Det är först när föräldrarna börjar berätta om den briljans av sin egen motbjudande avkomma. som vi skriker "Ge oss en skål! Vi kommer att vara sjuk!". E det bara jag som inte fattar det där (Ja gott folk jag e lite efter.)? Skulle uppskatta lite hjälp.

aja, den här engelska läxan suger i alla fall! Orkar inte med!

Jag var i alla fall och fikade med anneli i dag och det var roligt. Måste fortsätta läsa i den där jobbiga engelska boken "Matilda nu." *suck*

Aja, nu har jag babblar på lite ;) Här kommer i alla fall typ "Dagens låt"


KRAM <3 på er och god natt :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar