söndag 12 februari 2012

Ta vara på det du har medan du har det, för i morgon kan det vara borta

Hej svejs... I morgon är det Franska prov...inte så roligt direkt. känns som om jag kommer att dö. Hatar franska prov för det är alltid så många glosor man ska kunna och man kan dem aldrig. Och så går hördelarna alltid åt helsike eftersom det inte går att höra vad det säger! Men men, vad ska man göra? Det finns ju dåliga saker i livet med, eller hur? <3

E inne på tredje boken i serien "sagan om isfolket nu." jag har typ hunnit läsa en sida, så om det inte blir för sent kan jag krypa ner i sängen med den och läsa lite. Jag har tänkt på det, att jag läser nästan varje kväll, även om det bara är i typ fem minuter. Det är liksom ett sätt att rensa tankarna. (ja också för att jag älskar och läsa såklart)

Känner för något uppmuntrade så här kommer några roliga bilder från we<3it:










Önska mig lycka till i morgon...

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar