söndag 26 februari 2012

Glashuset (igen är inte så kreativ när det gäller rubriker)

Hej på er allesammans. Läste ut boken Glashuset i går (började läsa den då också). Den är så sjukt bra!!!!! Läste ut den exakt klockan 2 på natten (ja, jag går och lägger mig sent, eller ja somnar sent, men nummer 1: det är sportlov, nr 2: Det är helg, okej <3 ) Och (som jag redan sagt) Den är SJUKR BRA!!! Ska försöka göra en recention till den snart ;) <3 Eftersom den var så bra så gick det väldigt snabbt för mig att läsa ut den, alltså snabbt för att vara mig normalt sätt när det gäller bra böcker och då är det snabbt ;) <3 Så alla som läser det här; Läs den!!! 

Håller på att läsa den andra nu: Döda flickors dans (jag vet titteln låter helt hemsk, men den är inte särskilt hemsk) Nästa bok kommer ut till hösten och sedan kommer det åtta till. Det ska bli 11 totalt i serien (tror jag i alla fall):
Hahahahaha håller med. Har publicerat den här förut men....hahah ändå, håller med!

Bild på döda flickors dans, som jag läser just nu ;) <3

Nu ska jag gå och titta på så ska det låta

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar