söndag 5 februari 2012

I dag är det sönddag...fast det var kanske inte någon nyhet...

Hej på er. Ja här sitter jag vid datorn och bloggar eftersom jag har ett så grymt tråkigt liv. Nejmen hej på er alli sammans. (hahah alli...hahaha) p. s om ni inte redan märkt det så är jag lite oserigös (kan inte stava det...fail) just nu. Och som vanligt när jag är det så sitter jag för mig själv och skriver såhär och har askul.

aja, nog om det ;D I dag var Anna, Agnes och Bea här och vi hade väldigt kul! <3 Jag lägger upp några bilder i morgon om jag har fått bilderna av Agnes då. :) <3

Aja, i dag är det söndag och imorgon är det måndag och då är det skola. Och jag orkar värkligen inte. Och efter måndag så är det tisdag och då är det återigen skola. Och som sagt jag orkar inte... Men men sånt är livet. Såånt är livet. Så mycket falskhet bor det här, den man förlorar vinner en annan. Så håll i vännen, som du har kär...lalalal lalalala lalala lalaaal lalalaa lalala lalalaa lalalala lalaaa

hahahahaha Slår vad om att ingen orkar läsa det här flumiga inlägget... aja

Ha det bra allesammans


älskar den här bilden förresten... <3 :)
KRAM!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar