söndag 4 december 2011

Så jäkla kul...

...Vi hade tjejer, på pyjamaspartyt!!! I <3 U. Älskar leken med vatten balongerna och när vi skulle släppa / snö, sockerbitarna i en skål. Men det ver fusk för våra hoppade faktiskt ur. OCh vi måste göra om pinsamma leken. Men ni ska bara vet hur många gånger jag sa att jag var hungring. Jag har vitnen. Ha, ha. Nej, men jag skoja bara. Det var as roligt. Fast inte när ni drog i gardinen! Inte kul. Ha, ha. Tack så mycket för att jag fick komma.
  Nu måste jag plugga franska och SO. Om det nu blir något pluggande. Orkar inte.

Här är några, inte så fina bilder på mig, men men. Har inga bättre, men snart kommer nog bilder från pjamaspartyt <3 :)




Kramar på er i alla fall. <3 :)

(ha, ha tänkte skriva godnatt, men det är ju mitt på dagen...ha, ha )






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar