tisdag 6 mars 2012

Tisdag är tisdag och onsdag är onsdag :)

Hej alla glada människor (om ni nu e glada, ni kan ju vara ledsna också, eller arga, eller besvikna...aja här satsar vi på posetiva saker. Det skulle ju vara lite deprimerande om jag bara "hej alla ledsna och besvikna människor" Men men hej på er med :D )  I dag har väll varit en helt vanlig dag. Men jag börjar bli lite förskyld igen. Och jag som knappt har varit frisk i en vecka! :( <3 Men sånt händer ju med.

Okej nu måste jag klaga lite. JAG HATAR LÄXOR OCH PROV!!!!!! sådär ja. Orkar inte med det. Vi ska ha läst 80sider engelska till på torsta och jag har läst typ 20 (25 kanske, eller något) Så  cirka 60 sider kvar alltså. Inte kul. Och så SO:prov på fredag, och jag kan inga av de där länderna som man ska kunna och URCH! ORKAR INTE! och sen är det bara att börja plugga på de typ 30 franska glosorna vi har till tisdag eller måndag + att repetera de gamla eftersom vi har prov. GÅ OCH DÖ LÄXOR OCH PROV!!!

Okej nu har jag avreagerat mig lite :) hahaha

Like this I'm feeling right now

Kram <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar