lördag 24 mars 2012

Då har man varit och sätt HUNGERSPELEN!

Hej på er alla :D <3 E både glad och speedad, för jag kom precis hem efter att jag och min familj varit på bio och sätt Hungerspelen! <3 Jippi! Nejmen den var sjukt bra och det kändes nästan overkligt att äntligen få se den efter mer en ett halvårs väntan! Några saker var betydligt bättre en jag förväntat mig, men några var även sämre. Men ändå! Den var värkligen bra, det vara bara synd att det var vissa saker som kunde vara svåra att förstå om man inte läst boken... och slutet var lite anorlunda mot vad jag hade tänkt mig det...men men. Bra var den i alla fall

Inte bara jag som gillar den ;) <3

Här kommer ett litet klipp ifrån filmen:



Japp då var det bara att sätta igång och vänta på andra filmen då... <3

Haha Kram på er!! <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar