onsdag 21 mars 2012

Livräddning är fan inte enkelt!

Hej på er ;) <3 I morgon ska jag bowla eftersom det är alaktivitets-dag i vår skola (och jag valde bowling) och vi börjar inte förens halv tio, så det är skönt! <3

Men i dag var alla tjejer i min kass och simmade på gympalektionen (vi hade dubbeltimme) och jag säger er bara, inte fan är det enkelt att baxa upp en as tyng docka från botten av basängen. Vår gympalärare sa att vi var tvugna att göra på ett visst sätt när vi skulle få upp dockan, men vad spelar det för roll? Det viktigaste är väll för fasen att jag får upp människan (dockan) i tid! (ni som var där fattar vad jag menar). Men aja, svårt var det i alla fall. Jag tog typ död på dockan (om den hade varit en människa) och så höll jag på och dränka ming själv på kuppen. Nejmen, inte riktigt så illa gick det, men illa gick det... aja god natt på er ;) <3

Och just det snälla, om ni har någon bra novell idée så får vi jätte gärna dela med er av dem <3<33


Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar