söndag 4 mars 2012

Lovet slut :(

Japp nu är det sista dagen i dag på lovet. Så imorgon e det skola :/ Men men (haha som jag alltid säger) ska bli lite kul det också. Också blir jag ju 14 år i morgon (för er som inte viste det <3 )!!!! Så det ska ju bli kul. 14 liksom!

Och jag kan inte fatta att Torsten Flink (stavas han så?) Gick vidare i stället för Sean Banan (stavas det så??) Alltså visst Sean var kanske inte jätte bra men Torsten flink?!. Aja, jag tyckte det var synd i alla fall, hade velat se Sean Banan i final. Men nu blev det icke så.

Föresten, om någon av er som läser det här går i min franska grupp; vi behövde inte översätta klart kap 7 va? (pleas answer me! <3 )

Bild på mig och mina vänner. I <3 U guys <3 :D 

KRAM på er alla fina människor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar