söndag 18 mars 2012

Trött! haha

Hej på er :D Jag är sjukt trött. Gud vilken härlig kväll i går tjejer! <3 Och tack för allt! <3 haha på kvällen sedan hade jag typp massor av överskottsenergi och var över trött så ressultatet blev att jag var as hajpad (det vet de som sov kvar) och gud vad jag skrattade! Och vilka sjuka saker jag sa. Det kunde vara saker som "jag känner mig som en kamel." alltså, what? Men men, måste hoppa i säng nu. Förresten, var det någon som glömde en blommig halsduk hoss mig? Och någon som glömde sitt pris? haha, nejmen skoja bara, ni behöver inte ta med det hem ;) <3 haha. 70% av alla som läser det här inlägger kommer säkert fatta noll... aja KRAM på er! <3


Två (inte så) fina bilder från igår! <3

KRAM, KRAM på er! <3

4 kommentarer:

  1. Den där blommiga halsduken var nog även min. Usch vad glömsk jag är! Tack för en fin tillställning igår! Snurra flaskan grejen blev ju ett bra avslut!:) Kram till dig din kamel, eller vad du kallade dig<3<3
    /Ida

    SvaraRadera
  2. Haha nejdå, så glömd är du inte! och nu har du ju fått tillbaks halsduken. Jag svär det var ödet som ville att vi skulle ses! Haha men det var fett samandträffande :) <3
    Haha kram på dig lilla....fisk :D <3

    Kram din Kamel ;)

    SvaraRadera
  3. Alltså du kan ju inte bara ta mina bilder utan att fråga!

    SvaraRadera
  4. förlåt! <3 haha, Jag tänkte att eftersom jag ver med när de togs (och var med på en) och eftersom det var hemma hoss mig så var det kanske okej...men vill du att jag ska ta bort dem så okej ;) <3

    SvaraRadera