tisdag 20 mars 2012

Hej svejs lingon face (gud vad töntig jag var nu då -.-)

Hej  på er alle sammands jag har tänkt på det, det var jätte länge sedan jag typ la ut en novell eller något! Men aja, har kanske tid i helgen och skriva ihopp något bra. Har en rätt bra idée just nu men...aja, har ändå lite slut på kreativitet liksom. Så om någon av er har någon bra skriv-idée som ni vill dela med er av, så snälla gör det  ;) <3
Aja i alla fall, typ för några dagar sedan (typ en vecka) så klippte mamma mig, Sedan efter det har hon klippt upp mitt hår typ tre gånger. Men nu är det klart. Och  10 cm kortare. Så för er som är intresserade så här är massa random bilder på hur det såg ut förut:







Och så här ser det ut nu: (Inte så fina bilder, vet)


Vad gör jag för min? Aja skit samma

God natt och kram <3 

p.s imorgon ska vi simma med klassen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar