torsdag 29 mars 2012

"You love me. Real or not real?"  I tell him, "Real.” 

Tjaba tjena hallå vi säger så ;) <3 Haha roligt man kan ha. Min mamma står och tjatar på mig att jag ska gå och lägga mig så det är bara att skynda sig och hoppa i säng ;) Nejmen som sagt vad ni är dåliga på att kommentera!! Skärpning! haha nejmen min dag har varit ganska bra, men vilket tråkigt väder! (fast det är det kanske bara jag som har där jag bor, haha) men i alla fall... äh orkar inte med det nu, får ta det i morgon.  Och förresten så har jag blivit jätte snurrig, nejmen jag glömde bort typ tre (eller fyra kanske) gånger vad jag skulle säga i går bara sådär! Och det är asjobbigt! och samma sak imorse en gång igen. Bajs! haha nejmen nu måste jag i säng! God natt

haha jag dör början på peeta och slutet på katniss hahahahha

haha 

roligt liv man har

Nejmen see you later aligeter ;) <3

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar