torsdag 30 augusti 2012

Bloggpaus... Jag vet att det blev långt, men va fan! Snälla läs!! Jag menar det.

Hej på er, jag tror nog att jag kommer ta en typ bloggpaus nu ett tag. Haha, jag har typ redan börjat på den, det var ju ett tag sedan jag bloggade. Det är lite synd, men sammtidigt så är jag inte lika taggad på att blogga längre. Kanske för att jag har skaffat en typ "dagbok" som jag skriver ner allt i för att typ dokumentera det och kunna skriva av mig om allt.
Haha nu när jag skriver det här så får jag faktiskt lite blogg lust, men jag vet att om jag ska vara helt ärlig så är chansen inte så stor att jag kommer skriva så mycket den närmaste tiden, för att jag nog inte kommer ha tid eller lust. Skolan har börjat och nu går jag i 8:an. The real shit you know. Nu är det alvar med betyg och allt. Uh...ser inte fram emot allt skolarbete det här året...

Och förresten, vem fan är det som har kommit på att man måste räcka upp handen hela tiden och komma med massa löjliga eller självklara åsikter och svar i löjliga diskutioner i klassrummet om man vill nå ett högt betyg. Alltså - det är inte schyst. Jag menar det. Jag hatar att prata inför klassen men nu har jag inget val. Speciellt i svenska... å det är så orättvist, för jag vet att jag klarar av skriv delen :(

p.s Jag vet att det här blev ett långt inlägg, so I'am sorry. I just hope you redd (stavas det så?) it. Have a nice evning.

p.p.s (eller är det p.s.s??) som sista sak jag ska skriva här så tänkte jag lägga ut en novell. This is fore you gays ... fast den kommer i ett annat inlägg.

Kram

Love ya' !!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar