söndag 20 april 2014

Påskafton = Twilight

Tja! Så påskafton blev vild...eller inte. Nejmen det enda vi gjorde var att äta mat (MYCKET) och äta efterrätt (ÄNNU MER) och såklart godis (NI VILL INTE VETA HUR MYCKET). Och sen klockan nio samlades vi för att se sista delen i Twilight. Ni hörde rätt. TWILIGHT. Faktum med att hela min familj (minus mig) har följt twilightfilmerna som gått varje kväll på sexan och haft ett litet "påsklovsmaraton." Helt sjukt med tanke på att i vanliga fall skulle alla - utom min syrra och kanske jag - ta avstånd till twilight i det här huset, men till och med min pappa var med. Sjuk.
      Så jag spenderade i alla fall påskafton med att se fösälskade Bella och förälskade Edward kämpa för lilla Renesmee med förälskade Jacob vid sin sida. Åh hans abs. In my heart forever. Det gjorde hela filmen värd att se. Men jag vet inte. Ärligt har jag alltid varit Team Edward innerst inne. Jag menar hans abs är inte så dåliga dem heller, men det är inte därför. Det är nog för att kärleken mellan Edward och Bella känns så mycket mer ren liksom. Mer villkorslös och oändlig och jag älskar det.
      Okej. Töntigt. Jag vet. Och vi kan nog alla erkänna att Twilight filmerna är inte dem bästa (även om de inte är såå dåliga, och de blir faktiskt bättre mot slutet). Men de har sin charm och böckerna är faktiskt läsvärda. Åh, ni skulle bara veta vilket besatt twilightfan jag var när jag var typ elva, tolv. Det var nästan läskigt. Men jag har kommit över det.
      Så det var min påskhelg. ROCK'N'ROLL all the way. Hur var eran?
   
Nu ska jag snart iväg och träffa lite kompisar så det blir mysigt.
Ha det bra
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar