lördag 18 juni 2016

Börja blogga igen?

Jag vill börja blogga igen.
     Jag vet att jag skrev min senaste blogpost på den här bloggen för nästan ett år sedan. Att det har gått en hel evighet sedan jag var aktiv här, och att jag inte ens gjorde ett sådant bra jobb när jag var det.
     Men jag vill igen. Jag saknar det.
     Det har varit mycket det senaste året, och dessutom har jag ju skapat mig en bokblogg under den tiden och jesus om den inte tar upp typ all tid jag har åt att skriva inlägg. Men att skriva recensioner på böcker och läsuppdateringar, det är inte detsamma som att skriva här och jag saknar det.
     Så kanske kommer jag att börja blogga här igen. Jag vill det. Vi får se om jag kan få det att fungera.

Förhoppningsvis hörs vi snart.
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar