onsdag 19 september 2012

You misst me?!

Hej på er! I'm back!!! (eller tror det i alla fall). Hoppas bara inte jag förlorat alla mina läsare nu, det skulle vara jävligt synd...
Aja, hur är det med er? Mår ni bra? Får hoppas det i alla fall! By my shelf I'm acutly (stavning??) feeling really great!

Å juste, vet ni alle sammans, jag har börjat sticka! haha tantigt jag vet, men i alla fall så ska jag göra en mössa. Jag började faktiskt på den förra hösten men det gick ganska sent, så jag blev aldrig klar... Men nu är jag igång igen, och snart kommer jag gå runt med min lila hem-stickade mössa!!!

Updatering: I morgon är det typ frilufsdag på vår skola och vi ska tävla i alla friidrottsgrenarna. Det kanske låter jätte kul, men jag ser inte fram emot det sådär jätte mycket. Alla får typ välja tre grenar att tävla i och mina är: 60 meter, längdhopp och stöta kula. Alltså jag kommer värkligen förnedra mig själv i morgon när jag ska stöta kula. Den kommer ju typ ingen stans. Och påängnivåerna börjar vid 6m och jag kommer som högst 5m, medans alla andra typ kastar 10...käns inte bra det här....

aja, I see you tomorrow people! Have a awsom (stavning??) night?

Kram

p.s Did you miss me???








1 kommentar:

  1. Men, ja då, jag kastar max 4.80 m (mitt rekord)

    SÅ, KLAGA INTE!!!!<3<3<3<3

    SvaraRadera