söndag 23 september 2012

Ja, söndag är det idag...

hej på er! Idag är det ju söndag, och för min del har det inte hänt särskilt mycket, så det finns inte så mycket att berätta om. Och förmodligen är ni säkert ändå inte sugna på att veta vad jag gör på en regnig söndag så...ja. Ungefär där tog min skriv-energi slut...

I alla fall, det är måndag i morgon. Yey, eller okej kanske inte riktigt. Måndagar är faktiskt ganska tråkiga och jobbiga. Ni vet ju själva hur sjukt jobbigt det är att gå upp på en måndag morgon. Av någon  vrikad anledning så är det mycket svårare än det är resten av veckan. Många skulle säga att det är för att hela skol/jobb veckan ligger framför en, men för mig är det inte skolan som är problemet. Det är det faktum att man på vardagarna har man så mycket mer att göra så att man får inte tillgång till samma frihet som man har på helgerna. Om ni förstår vad jag menar...

Aja, have a wonerful night <3 :)

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar