onsdag 7 november 2012

Hej på er :)

Alltså jag har insett att det är mycket enklare att blogga om man har något att blogga om. Okej, det var ganska lågiskt, men jag menar typ böcker, eller serier (PLL). Då vet man liksom alltid vad man ska skriva om. Ska jag bara blogga om mitt liv...ja då finns det inte så mycket att skriva. Och ärligt vem är egentligen intresserad av mitt liv?

En annan sak, jag kan vara en sådan som pratar mycket. Alltså väldigt mycket. Eller så kan jag vara en som inte säger ett ord. Ibland kan jag bara sitta still och bara lyssna medan andra pratar (oftast när jag e typ osäker eller med personer som jag inte känner så bra) Medan i andra stunder så kan jag bara prata och prata utan att liksom sluta. Det är konstigt hur annorlunda man kan bete sig från en stund till en annan....haha det var ett typist Kimberly resonemang :) Aja, nu vet ni det :D <3

Ha det grymt bra

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar