onsdag 2 januari 2013

Så olika personligheter....

Har ni tänkt på det, hur olika man som person kan bete sig från situation till situation  Hur många olika personligheter man egentligen har. Eller e det bara jag?
Okej, ett exempel. I vissa situationer är jag jätte tyst. Blyg och känner mig osäker på vad jag sak säga och när jag väl säger något blir det liksom bara fel.
I en annan situationer jag vara jätte självsäker och argumentera med riktigt bra argument och djupa tankar o.s.v
Och en tredje i en tredje situation kan jag bara prata och prata och prata.  Non stop. Om helt olika saker, inga djupa argument där inte, ingen blyghet.

Förstår ni vad jag menar? Har ni också känt så någon gång??

Men o alla fall, som någon smart en gång sa. Det spelar ingen roll hur många olika personligheter man har och hur olika man beter sig i olika situationer, bara man är nöjd med de personligheter man har. Man måste inte bete sig likadant hela tiden. Man måste inte vara samma person med alla personer. Man kan ha hur många personlig heter man vill. Man kan bete sig hur olika man vill, bara man är nöjd med det.
Det var ganska smart tycker jag och jag håller med. Hur e det med er?? <3

Aja, ha det bra allesammans :D

Kram

hahaha så sant på mig (tror jag i alla fall haha) har publicerat den tidigare tror jag. Men whatever ;)


P.S Det är 2013 nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar