torsdag 10 januari 2013

hej hej på er alla människor

Hej hej :) Det e jag, Kimberly här om någon undrade :D Yey!! haha

I dag spelade jag Badminton (vet inte varför det blev med stor bokstav...blev bara det. Skumt...Ännu skummare är att jag skriver allt det här i stället för att bara gå tillbaka och ändra till liten bokstav...Man är ju lite konstig ibland. Och sådär ja, nu har man kommit ifrån ämnet. Man kommer ifrån ämnen ganska enkelt. Eller så är det bara jag, för jag har så mycket smart att säga ;) okej, men om vi ska tillbaka till ämnet nu... "Idag spelade jag Badminton....") med klassen. Det var faktiskt jätte kul. Jag var väll inte sådär jätte bra på det direkt, men det var ändå bra - nej, kul menar jag. Haha. Nu hände det där igen. I stället för att gå tillbaks och ändra bra till kul (eftersom jag skrev fel) så fortsatte jag skriva och bara "Nej, jag skrev fel" liksom. Men det är ju ganska onödigt, för jag kan ju redigera det här inlägget hur många gånger jag vill egentligen. Så varför gör jag såhär?? (om ni nu fattar vad jag gör - p.s "om" skulle varit med stort O. Säger bara... - haha)
Nu kom vi - haha snarare jag - ifrån ämnet igen ;) <3

haha
ha det bra! Hoppas ni förstod lite gran av mitt skumma inlägg. Jag är lite trött, om det nu är en förklaring...

Kram på er!!! <3<3

P.S jag vet inte varför jag gör "Såhär" haha :D <3 (svarar på meningen ovanför om det var någon som inte fattade. Haha vad övertydlig jag e. Eller kanske inte... God natt i alla fall :D ) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar