lördag 5 januari 2013

Tja

hej på er :D Lördag i dag. Ja om ni nu inte visste, jag menar man vet ju aldrig ;) <3
Jag har kommit fram till att jag ibland kan vara ganska okreati. Tänk bara nu, jag har ingen anning om vad jag ska skriva, men jag kan egentligen skriva vad som helst. Ändå vet jag inte vad jag ska skriva. Hänger ni med? Haha kanske ni inte gör, men men.

Förresten har ni också fastnat på saker i bland. Typ något ni läst som bara låter jätte konstigt, men du vet att det egentligen är ganska smart och mitt i allt det där konstiga döljer sig något smart och sen går man runt och funderar på det eller läser det om och om igen för att komma på vad det smarta är. Och när man listat ut det (om man gör det) så låter det inte alls konstigt längre.
Förstår ni vad jag menar, eller är det bara jag som stött på det?? <3

ex:
"Det enda stället där du hör hemma ä den plats du aldrig kan återvända till."
ur: Tystnaden i Bruset
av: Patrick Ness



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar