tisdag 24 april 2012

Brukar inte springa direkt...fan, borde börja.

Hej hopp allihoppa. Ska snart gå och lägga mej. Ganska trött faktiskt. Vid halv åtta (typ) så drog jag med mig min pappa ut på en joggingtur. Vad kan det varit vi spang? 4km kanske? Aja, det tog oss väll lite mindre en en halvtimme. Och jävlar vad jobbigt det e? Alltså nu låter jag som värsta slöa sofpotatisen, men det e inte lätt direkt. Och min pappa var fan snabbare än mig! Då är det illa alltså? (och ganska pinsammt) Nejmen, jag tror det e något fel på honom. Han bara körde på, gick inte en ända gång, saktade inte ner, ingenting. Bara körde.
Aja, nu måste jag börja springa oftare i alla fall, för det e ju pinsamt om ens pappa är snabbare...

haha, jag e så dålig alltså. och om ens pappa nu är snabbare än en, ja då skriver man det ju inte på sin blogg så att alla i min klass kan läsa det. Haha, japp, men men. Nästa gång ni, då ska jag ta han.

haha aja god natt på er. För en gångs skulle känner jag mig faktiskt ganska trött vid tio ;) <3


Kram <3

Förreste, det är ganska roligt när man springer såhär, är det ungeför för mig i alla fall: (och då räknar jag bort hålet (hur stavas det?) jag hade de första 10 minutrararna.)
(Och bara för det står måste stanna så vill jag bara poentera att jag inte stannade, (bara gick lite möjligtvis)haha)

1. Det här går ju bra, vi kör lite fortare. 2.helt okej. 3.fortfarande okej. 4.lite jobbigt. 5.ganska jobbigt. 5.det funkar men fortfarande jobbigt. 6.fan jobbigt. 7.Kan vi inte gå lite nu? 8.orkar inte mer. 9.mina ben gör ont. 10.FAN. 11. Måste. stanna. lite. nu. 12. HELVETE. 13.Kommer dö. 14.knappt levande kommer man hem. ÄNTLIGEN 15. astrött (drygt en kvart senare) 16. feels lik a super hero 17. (ännu en kvart senare)Fan vad kul det var, ska vi köra igen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar