måndag 23 april 2012

VARNING: för känsliga läsare, många svordommar förekommer, så yngre läsare rekommenderas att i stället gå in på bolibompas hemsida.

Nejmen nu på senaste tiden har jag ju inte bloggat så mycket och när jag gjort det så har det sätt ut lite så här:


Och det är kanske inte så bra dåra, så jag ber om ursäkt till känsliga läsare...nejmen jag har haft några dåliga dagar på senaste tiden så jag har inte riktigt orkat bloggat, men när jag har varit extra iriterad på något så har svortdommarna åkt fram och så, ja då ser det ut så här:

(ja jag är medveten om att det är samma bild)

Så japp, så är det så att vi inte fick några missförstånd... (vad snackar jag om??)

Nejmen jag har ingen jäkla anning om vad jag ska skriva. Alltså jag är inte en sådan som svär mycket. Eller det e jag väll också, men jag tror inte de som känner mig ytligt vet det, jag menar, i vanliga fall låter det mäst: "helsike, jäklar" ibland men när jag är väldigt arg, iriterad, rädd, eller har jävligt ont så låter det mer såhär "Fan, jävla helvete!" Eller "fan, fan, fan, fan, fan FAN!" eller "Fuck, fuck, fuck" Eller jävla skit", "För i helvete! o.s.v 

Alltså vilket onödig inlägg, jag fattar inte varför jag skrev det här. Aja hoppas någon orkar läsa det i alla fall (och om ni läste det så får ni ju gärna kommentera och berätta vad ni tycket om inlägget. Om ni kom fram till att jag är lite vrikad eller någt.)

Jag ber i alla fall lite om ursäkt för mitt språk (t.ex när det såg ut så här:)

eller vad fan, nej det gör jag inte!

KRAM på er och P.S nu e jag tillbaks


Fan, ingen orkade säkert läsa det här.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar