tisdag 10 april 2012

Ideér

Hej på er. Just nu sitter jag och skriver på Kraftens väktare, och kan inte för mitt liv komma på vad man kan kalla de elaka, skurkarna liksom. De som gått över till den mörka sidan, anslutit sig till mörkret. Jag vill ha något flashigt namn på dem, som dödsätarna i harry potter och mörkrets anhängare i måndöttrar. Men kan inte komma på något! Om ni råkar ha ett bra namn så snälla kommentera det. Behöver massa olika. Ni förstår jag är ganska kräsen när det gäller sådant, och vet vad jag vill ha liksom, jag har bara inte kommit på det än, om ni förstår vad jag menar. Och därför frågar jag ibland massa folk, för att se om någon råkar komma med det som jag bara väntar på att komma på eller höra. haha om ni förstår.

Aja, skulle vara väldigt tacksam för hjälp.


KRAM <3


p.s tack till mina vänner som redan gett mig lite förslag. De är jättebra, men de är inte riktigt de jag söker ;) <3 Tack ändå, för de gav mig inspiration <3<3 Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar