måndag 16 april 2012

Jag vet att jag inte bloggat så mycket på sista tiden...

Hej på er. Är värkligen (vet att det stavas med e men orka inte ändra) inte på blogghumör just nu, men vad gör man inte för er läsare...

Nejmen mitt liv flyter väll på helt okej. Skola idag=var väll okej. Skola i morgon= utflykt så det är inte så farligt, kanske till och med kul. Men vi har franska och träslöjd, så det drar ner det hela lite.... Skola på onsdag= Kort dag så det är bra. Men vi har engelska vilket är mindre bra...

Japp då vet ni lite mer om nur mina dagar kommer se ut. Det måste vara så roligt för er -.- a värkligen (E!)
Nej men jag vet att jag låter väldigt... grinig? Jag e bara på lite dåligt humör, man kan inte ståla som en sol gämmt, ibland måste man få vara disig och grå och till och med åskande och stormande ibland.

Japp... inte mycket mer att säga.... jo för resten KOMMENTERA (stavas det värkligen (verkligen!) men två m??? För låt för mina dåliga stavningskunskaper då...)


haha när man ser en sån här blid så blir man på lite bättre hummör. haha, Kram på er :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar