måndag 31 december 2012

2013 här kommer vi!!

hej på er!! I dag är det den sista dagen på 2012. Sorligt? Ja lite. I morgon är det 2013. Kul? Ja för fan!!! <3

2012 har i alla fall känts som ett riktigt bra år. Varför? Jag vet ärligt talat inte. Jag har helt enkelt haft roligt i år, blivit mer självsäker och bara levt helt enkelt. Det känns bra i alla fall :D <3

2013 tror jag kommer bli ett ännu bättre år :D På sätt och vis i alla fall. Åtminstonde hoppas jag det.

Vad vill jag ska hända 2013?

• Jag vill uppleva kärlek
• Jag vill få snyggare rumpa (haha)
• Jag vill ägna mig mer åt mina historier, komma på fler idéer, jobba mer med dem och avsluta dem.
• Jag vill skratta, mycket!
• Jag vill umgås med vänner och familj och bara ha roligt!
• Jag vill ta chanser och LEVA LIVET!!
• Jag vill bli självsäkrare och mindre blyg. (i de sitvationer som jag är blyg)
• Jag vill LEVA DET BÄSTA ÅRET HITTILLS, HA GRYMT KUL OCH SKAPA MINNEN FÖR LIVET!!! <3<3
• Jag vill börja dricka kaffe

Kram på er alla och
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!




2 kommentarer:

  1. Gott nytt år Kim! Älskar dig + din blogg! Sitter och skrattar åt det där med rumpan nu haha ;). Vi åker till gymmet ngn dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha vad bra!! <3 Love you to :D
      Ja det gör vi! haha :)<3

      Radera