söndag 16 december 2012

jaha...10 sanningar om mig

I dag är det söndag allesammans, ja om ni nu inte visste det ;) <3 Och om 8 dagar är det JULAFTON!!!! kan ni fatta? Det är ju helt sjukt! Det är inte långt kvar alls!
Här kommer i alla fall 10 saningar om mig:

1. Julafton är min favorithögtid

2. Min favoritprinsessa när jag var liten var Bell (i skönheten och odjuret)

3. Jag stör mig jätte mycket på att alla säger och skriver "Hunger Games". Det ska vara "THE Hunger Games" det blir liksom helt fel. Det blir ju Hungerspel, i stället för HungerspelEN som det egentligen het.

4. Jag kan typ inte stämma en gitarr. Det funkar bara inte. Det är alltid någon som får hjälpa mig...hehe...

5. Jag gillar syslöjd mer än träslöjd.

6. Jag är typ beroende av böcker, tv-serier, min familj och mina vänner.

7. Jag är jätte dålig på att simma bröstsim. Jag skojar inte. Jätte dålig.

8. Några av de bästa böckerna jag någonsin har läst är: Starcrossed Helena och Starcrossed Hades (samma serie), Halvblod, Udda Verklighet, Vampire Academy (en serie), House of Night (en serie), Fallen Ängel, (också en serie), Persikosommar och Cinder.

9. Det tuggummi jag äter mest är: Extra white sweet mint.

10. Jag försöker lära mig att dricka kaffe, men än så länge går det sådär :)

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar