måndag 11 november 2013

Tja

Tja alla. Just nu typ ligger jag och halvsover i min säng utan att orka gå och lägga mig. Skumt, jag vet. Jag har bara varit så trööött idag *gäsp* alltså tröttare än vanligt. Tror jag håller på att bli sjuk - har ont i halsen (och ni som läst den har bloggen ett tag vet ju vad det brukar betyda) - och det är inte läge att bli sjuk nu. Åh.
    Så hur har er helg varit? Det är en sådan standardfråga. I varje fall i mina kretsar (om man vill använda ett fint ord. Eller det kanske inte är så fint? Vet inte. Trött.) Men om någon verkligen undrade så har min helg varit ganska bra. Jag tror dock inte ni orkar höra om den. Ärligt kommer det nog låta ganska tråkigt för en utomstående. Så vi går vidare.
    För övrigt tror min pappa inte att jag kan skriva fantasy eller dystopi eftersom är "så komplicerat" som om han vet det som bara läser svenska kriminaldeckare. Jag menar, vår värld är väl komplicerad om någon?
    Okej jag är för trött för att dra igång en diskussion med mig själv. Ska kolla lite på One tree hill istället och sedan sova.

God natt

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar