torsdag 21 november 2013

Ångest?

Tjenare alla WHAT'S UP???!!!
    Just nu är jag väääldigt taggad av oförklarig anledning för egentligen så är jag väääldigt stressad. Var på gymnasiemässan idag och har ingen jävla aning om vad jag ska välja. Det blir inte direkt lättare för att det står massor av folk som alla leende påstår att deras gymnasium är bäst och kommer passa just mig. Suck. Och så har jag franskaredovisning nästa vecka som jag veeerkligen borde börja men som jag hela tiden skjuter upp och jag vill bara inte! Vill inte redovisa, vill inte förbereda redovisningen, vill inte välja gymnasium, vill inte vara stressad men DET ÄR JAG.
    Okej så hur mår ni?
    Nejmen idag har jag ingen djup tanke. Jag önskar att jag hade en så jag hade något att skriva om, men åter igen DET HAR JAG INTE. Har ni någonsin tänkt på att det är ganska konstigt att man inte har något typsnitt som liksom är stora bokstäver bara? Om man skriver vanligt såhär kan man ändra bokstäverna så de ser jätte anorlunda ut i olika typsnitt. (Nu kan jag inte ha så många på bloggen, men aja) men man kan inte ändra så det bara blir stora bokstäver, då måste man skriva om. Ganska skumt egentligen. Hoppas något datorgeni läser det här och fixar till det (om det inte redan finns, för då kan ni bara berätta det eftersom jag varit förvirrad nog att missa det) och sen om ni tjänar massor av pengar på det kan ni tacka mig offentligt, säga massa snälla saker (t.ex hur grymt snygg jag är eller att jag är en sjukt bra författare) och sedan skicka lite pengar med posten. Några miljoner sådär. Har vi en deal? 
    Har ni märkt att jag växlar från djup seriöst till ironisk, ganska oseriös och lite skämtsam? Hoppas alla hänger med i svängarna och inte tror att jag är seriös hela tiden. Blir liiiite jobbigt då va? (oseriös igen - men seriöst det skulle bli lite jobbigt så)
     Okej nu ska jag duscha och sen ska jag läsa och typ sova för jag sover alllllldelles för lite just nu. Och så borde jag plugga franska - det borde jag verkligen - men det kommer nog inte hända för jag är så JÄVLA DÅLIG - men bara ibland - för det mesta äger jag. Men okej whatever nu tänker jag gå

Ha det så bra!

Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar