onsdag 14 september 2011

Shoppat :)

ja, idag var jag i nackaforum med Agnes, Bea och Anna. Vi hade jätte kul, även om vi kanske inte shoppade så mycket. Vi var inte där särskilt länge heller, eller inte jag i alla fall eftersom anna var tvungen att vara hemma 6 och då skulle hon gå rätt långt och det skulle typ ta en halvtimme... (ja ni fattar) så vi var tvugna att ta bussen typ fem så vi han inte vara där så mycket, men det var jätte kul i alla fall <3<3<3 :) och så mötte vi Lovisa och Ida också. Det var kul. Fast vi han typ bara säga hej <3 Men det var kul att se Ida i alla fall eftersom hon har bytt skola :( <3

Ni mins kanske i alla fall låten jag la upp i förra inlägget. Den är så himla bra. Gikar (kan typ inte stava det) den skit mycket. Så anna, om jag skulle få svara på din fråga i dag så skulle jag svara att impossible med shontelle är min favoritlåt, men det är fortfarande svårt att välja och jag har massor. Men det är nog den just nu.
  Men här kommer i alla fall dagens låt om ni är intresserade.
  price tag med Jessi J.
  Lite sjuk musikvidio, men låten är bra :) <3


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar