torsdag 8 september 2011

Frågor?

Jag tänkte att om nu läser den här bloggen och undrar något, vad som hälst så snälla ställ frågor. Derför tänkter jag kalla det här "frågestund" ställ era frågor i en komentar så ska jag svara på de i et nytt inlägg så fort jag kan. Låter det inte bra? Ja, och det går toppen att vara anonym, faktumed att alla typ är det om d inte är medlem av den här bloggen. Men såklart (speciellt om ni känner mig) får ni gärna skriva till ert namn. Så kom igen alla ställ frågor. Snälla

ja, här kommer i alla fall en bra låt, med Selena Gomez, Love you like a love song

kramis bananis på er och glöm inte att ställa frågor ;) <3<3<3

2 kommentarer:

  1. hej tjilevipen, ingen komenterar ju. Det var ju kul. Kom igen allihoppa. Fråga på <3 :)

    SvaraRadera
  2. Vilken är din favorit låt? och Vilken berättelse är din favorit av dom du skrivit? kraam <33

    SvaraRadera