lördag 24 september 2011

Ledsen...

Hej hurni.
JAg är JÄTTE ledsen att jag inte bloggat på så länge, det är bara det att jag har haft ful upp och så.
Ja, jag hoppas i alla fall att ni inte överger mig för det.
Just nu sitter jag i alla fall och bloggar vid mitt nya skrivbord. Roligt va ;)

Och jag måste bara tipsa er om en av världens bästa böker. Jag vet att jag skriver det hela tiden, bla, bla bla, men ja, ja. Den är i alla fall skitbra.
  Den heter Cirkeln och jag tänker lägga in en liten recention sen <3 :)

Kram på er och förlåt igen.

Just det. JAg såg på en annan blogg (http://eskilsot.blogg.se/) att de skrev om en film/bok som heter Water for elephants, och den värkar så himla bra. JAg måste bara se filmen <3
Här får ni se trailen :)

Kramis, Kramis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar