fredag 9 september 2011

För i helsike, vad hände med frågestunden?

ja, vad för i helsike hände med frågestunden? Ni stälde ju liksom inga frågor.  Ja,ja jag hade ju sätt fram mot det, men men. Ni kan ju alltid ställa frågor nu om ni vill det. Men om ni inte har något att fråga om så har ni ju inte det ;)

Jag tänkte bara tipsa om Hungerspelen. Jag vet att jag redan skrivit om den en gång, men det är så jäkla bra. Så ja, här kommer en trailer. Hungerspelen ska ju också bli film till sommaren, tyvärr är jag lite rädd att den filmen kommer bli lite blodig. Ja här är i alla fall oficiella trailen.



Ja, här kommer också en fan maide trailer 


Ja, hoppas ni blir intreserade nu.
Kram, kram (och glöm inte att ställa frågor.) <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Jag har iaf ställt en fråga men jag kan ställa en till då, varför måste vi ställa frågor?

    SvaraRadera
  2. För att det är kul. Då har jag någor att skriva om och ni lär känna mig bätre. <3 :)

    SvaraRadera