tisdag 6 september 2011

Varför bloggar jag egentligen?

Never give upp, keep on fighting, because even if you lose, you know that you did your best, and that is that whats counts (even if its funny to win and know you did it) ;) <3

Inte världes bäst på engelska da, men det får ni stå ut med ;)

ja, jag tänkte i alla fall ta och skriva lite om rubriken, vist är det bra att tänka efter ibland, tycker ni inte. Ja alltså värkligen på riktigt. Jag menar stanna upp och tänka efter. Okej nu bablar jag bara. Strunt i vad jag just sa.

Men, just med det där att tänka efter, ni kanske undrar varför jag har en blogg egentligen och varför jag skapade en, varför jag skriver varje dag?
Ja, kanske är ni inte alls intreserade, men jag skriver det i alla fall.
Jo först var det väll bara en kul grej liksom, att ha en blogg och jag visste knappt vad jag skulle skkriva, sen så kom jag fram till något. JAg vill ha en blogg av den enkla andlednigen att jag vill berätta för omvärlden vem jag är.Inte vad jag gör på dagerna utan vem jag är på insidan och jag vill visa världen vad jag kan göra och att det faktiskt kanske är bra det är därför jag lägger upp mina berättelser här på bloggen. De är en del av mig, och även om jag aldrig bil en känd författare så vill jag i alla fall bevisa för någon att jag... att jag faktiskt kan skriva (om ni nu tycker att jag kan det, ni kanske tycker att jag suger) och att jag itne är helt värdelös, att jag kanse faktiskt är bra. OCh så vill jag så klart berätta alla mina smarta tankar för omvärlden, få de att tänka på något nytt kanske.
Såklart skriver jag om mitt liv också och vad jag gör på dagarna, men det är ett sätt för er som läser det här att lära känna mig, även om ni kanske inte bryr er ett dug om vad jag gjorde på NO i dag.
Och så vill jag bara klargöra att det inte är så att jag har miljontals läsare det är väll högst tio, och om jag har tur upp mot femton men i sådana fall så får högst tio personer ta del av mig, mina tankar och det jag gör. OCh jag är väldigt tacksam för att ni tio, eller femton eller om det så bara är en, för att du / ni tar er tid att läsa det här. Det kanske skräpet jag skriver i hopp. Tack, tack för att ni ger mig tid.

Kram på er världen <3<3<3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar