onsdag 2 november 2011

Hej, jag vet... ♥

Hej på er :)

Jag vet att jag inte har bloggat på länge... Men, men.

Jag har i alla fall läst ut en bok som heter "Fyra dagar, fyra nätter"
Den är asbra, en av de bästa jag läst (okej, har sagt det många gånger, men den här är typ en av de bästa jag läst)
Så ni borde verkligen ta och läsa den.

Den handlar om Amy, som just har förlorat sin pappa i en olycka.
Hennes mamma har planerat att hon ska köra genom landet till deras nya hus. Men det finns bara ett problem. Sedan olyckan så vägrar Amy att sätta sig bakom ratten. Därför har Amy mamma ordnat med en choför. Roger. En stilig kille som bara är några år äldre en Amy.
Tillsammands så redser de runt landet i fyra dagar och fyra nätter, och Amy börjar upptäcka att hon kanske kan gå vidare trotts allt...



Här har ni en bild på boken :)<3

god natt alle sammands <3<3<3

p.s I morgon ska jag och Anneli och shoppa  , kul :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar